wtorek, 4 czerwca 2013

MY PASSION

Jak to się mówi najgorzej zacząć, ale żeby wspiąć się na sam szczyt trzeba chcieć i dać wiele od siebie.
Zakładając bloga słyszałam "po co to robisz, strata czasu, na pewno Ci się nie uda",
ale to właśnie na przekór wszystkim chcę pokazać, że jak chcieć to móc! :)
Już od dawna interesuję się modą, różnymi stylizacjami, robieniem paznokci, wizażem. 
Pomyślałam, że skoro to lubię dlaczego by nie podzielić się z innymi?
Na moim blogu będę starała się regularnie pokazywać wam swoje stylizacje i to dla każdego. Najczęstszym problemem jest "przecież nie mam pieniędzy by dobrze wyglądać". Bzdura! W zwykłych sieciówkach, a nawet lumpeksach można znaleźć naprawdę wiele ciekawych inspiracji :)
SO..DON'T WORRY!
Z racji tego, że jestem chora i obecnie przebywam w szpitalu dzisiaj kilka "paznokciowych" inspiracji :)
Mam nadzieję, że się wam spodobają <3









A WAM JAK PODOBA SIĘ TAKI STYL NAILS? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz